Express Worldwide Shipping

Toimitus- ja Palautuskäytäntö

TOIMITUS

Tämä Toimitus- ja Palautuskäytäntö kuvaa ehdot ja edellytykset liittyen verkkosivustoltamme ostettujen tuotteiden toimitukseen ja palautukseen.

Toimituspaikat:
Flâneri tarjoaa toimituksen eri puolille maailmaa. Kassalla sinua pyydetään syöttämään toimitusosoitteesi, ja järjestelmämme näyttää käytettävissä olevat toimitusvaihtoehdot sijaintisi perusteella.

Toimitusaikataulut:
Ostoksen teon yhteydessä annetaan arvioitu toimitusaika tilauksellesi. Huomioithan, että toimitusajat voivat vaihdella sijaintisi, tuotteiden saatavuuden ja valitun toimitustavan mukaan. Pyrimme toimittamaan tilauksesi arvioidussa aikataulussa, mutta odottamattomat olosuhteet tai ulkoiset tekijät voivat aiheuttaa viivästyksiä. Alla ovat arvioidut toimitusajat eri maihin:

Suomi, Ruotsi, Norja ja Tanska: 2-5 päivää
Muut Euroopan maat: 4-8 päivää
Muut maat ympäri maailmaa: 7-14 päivää

Toimitustavat:
Flâneri tekee yhteistyötä luotettavien ja arvostettujen kuljetusyritysten kanssa varmistaakseen tilaustesi ajoissa tapahtuvan ja turvallisen toimituksen. Käytettävissä olevat toimitustavat voivat sisältää standarditoimituksen, pikatoimituksen ja muut soveltuvat vaihtoehdot. Tarkemmat toimitustavat näkyvät kassalla sijaintisi perusteella.

Toimituskulut:
Toimituskulut lasketaan valitun toimitustavan ja toimitusosoitteen perusteella. Tarkat toimituskulut näkyvät kassalla, ja ne voivat vaihdella tuotteiden painon, koon ja toimituskohteen mukaan.

Tilausten käsittelyaika:
Kun olet tehnyt tilauksen ja maksu on vahvistettu, tiimimme käsittelee ja pakkaa tilaamasi tuotteet toimitusta varten. Tilausten käsittelyaika voi vaihdella tuotteiden saatavuuden mukaan, mutta pyrimme lähettämään kaikki tilaukset 24 tunnin kuluessa.

Tilausten seuranta:
Flâneri tarjoaa tilauksen seurantatiedot kaikille lähetetyille tilauksille. Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostiviestin, jossa on seurantanumero ja ohjeet pakettisi toimituksen seuraamiseksi.

Epätäydelliset tai virheelliset osoitteet:
Tarkka ja täydellinen toimitustieto on erittäin tärkeää kassalla. Flâneri ei ole vastuussa viivästyksistä tai toimitusten epäonnistumisista, jotka aiheutuvat asiakkaan antamista epätäydellisistä tai virheellisistä osoitetiedoista. Varmista, että tarkistat toimitusosoitteesi ennen tilauksen vahvistamista.

Toimitusyritysten yritys:
Kuljetusyritys pyrkii toimittamaan pakettisi annettuun osoitteeseen. Jos toimitusyritys ei pysty toimittamaan pakettia, he voivat jättää ilmoituksen ja sinun tulee järjestää uudelleenjakelu tai nouto sovitusta paikasta kuljetusyrityksen käytäntöjen mukaisesti.

Tulli- ja tuontotullit:
Kansainvälisissä tilauksissa voi olla tulli- ja tuontotulleja. Nämä maksut ovat vastaanottajan vastuulla. Flâneri ei ole vastuussa mahdollisista tulli- tai tuontotulleista.

Toimitusrajoitukset:
Jotkut tuotteet voivat olla toimitusrajoitusten alaisia paikallisten säädösten ja kuljetusyritysten käytäntöjen mukaisesti. Tällaisissa tapauksissa Flâneri näyttää toimitusrajoitukset kassalla.

Viivästyneet tai kadonneet lähetykset:
Jos toimitus viivästyy tai paketti katoaa, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Työskentelemme yhdessä kuljetusyrityksen kanssa asian pikaisen ratkaisemiseksi.

Muutokset toimitus- ja palautuskäytäntöön:
Flâneri varaa oikeuden muuttaa tai päivittää tätä Toimitus- ja Palautuskäytäntöä milloin tahansa. Muutokset tulevat voimaan verkkosivustolla julkaistuna. Tarkistathan tämän käytännön säännöllisesti mahdollisten päivitysten vuoksi.

PALAUTUSKÄYTÄNTÖ

Palautuskäytäntömme mukaisesti tarjoamme vaivattoman 14 päivän palautusoikeuden tuotteen vastaanottamisesta. Palautettujen tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, alkuperäisissä pakkauksissaan, alkuperäiset tarrat ja laput kiinnitettyinä. Asiakas vastaa täysin palautettujen tuotteiden kuljetuskuluista.

Palauttaessasi tuotetta EU:n ulkopuolelta varmista, että palautusosoitteen yllä lukee selkeästi ‘RETURNED GOODS’ (palautustuote) ja ilmoita lähetys palautustuotteeksi kuriirille/postipalvelulle. Näin tekemällä vältät viiveen EU:n tullissa ja lisämaksujen kertymisen. Jos palautuksestasi koituu lisämaksuja, nämä vähennetään maksun palautuksesta. Tällä hetkellä asiakkaat EU:n ulkopuolella maksavat itse kuljetuskulunsa ja heidän suositellaan käyttävän seurattavaa kuljetuspalvelua tai ostavan kuljetusvakuutuksen.

Jos asiakas saa vahingossa väärän tai viallisen tuotteen Flâneri tarjoaa palautuskuljetuksen.

Maksun palautus

Kun palautettu tuotteesi on vastaanotettu ja tarkastettu, ilmoitamme sähköpostilla, että maksun palautuksesi on käsitelty ja hyvitetään alkuperäisellä maksutavalla. Maksukorttipalautuksissa voi kestää jopa 10 työpäivää pankin käsittelyaikaa. Tämä vaihtelee kortin myöntäjän mukaan, emmekä voi vaikuttaa käsittelyaikoihin.

Vaihto

Varastomme on rajallinen. Jos haluat vaihtaa tuotteen tilauksestasi tai korvata viallisen tuotteen toisella, ota meihin yhteyttä info@flaneri.fi niin varaamme haluamasi tuotteet ja neuvomme palautuskäytännön.

Jos sinulla on kysyttävää palautuskäytäntömme yksityiskohdista, ole suoraan yhteydessä, niin kerromme mielellämme.

0
    0
    Ostoskorisi
    Ostoskorisi on tyhjäPalaa kauppaan

    Tilaa Flâneri-uutiskirje saadaksesi päivityksiä uusista tuotteista, toimituksista ja suosituksista.