Palautuskäytäntömme mukaisesti tarjoamme vaivattoman 14 päivän palautusoikeuden tuotteen vastaanottamisesta. Palautettujen tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, alkuperäisissä pakkauksissaan, alkuperäiset tarrat ja laput kiinnitettyinä. Asiakas vastaa täysin palautettujen tuotteiden kuljetuskuluista.
Palauttaessasi tuotetta EU:n ulkopuolelta varmista, että palautusosoitteen yllä lukee selkeästi ‘RETURNED GOODS’ (palautustuote) ja ilmoita lähetys palautustuotteeksi kuriirille/postipalvelulle. Näin tekemällä vältät viiveen EU:n tullissa ja lisämaksujen kertymisen. Jos palautuksestasi koituu lisämaksuja, nämä vähennetään maksun palautuksesta. Tällä hetkellä asiakkaat EU:n ulkopuolella maksavat itse kuljetuskulunsa ja heidän suositellaan käyttävän seurattavaa kuljetuspalvelua tai ostavan kuljetusvakuutuksen.
Jos asiakas saa vahingossa väärän tai viallisen tuotteen Flâneri tarjoaa palautuskuljetuksen.
Kun palautettu tuotteesi on vastaanotettu ja tarkastettu, ilmoitamme sähköpostilla, että maksun palautuksesi on käsitelty ja hyvitetään alkuperäisellä maksutavalla. Maksukorttipalautuksissa voi kestää jopa 10 työpäivää pankin käsittelyaikaa. Tämä vaihtelee kortin myöntäjän mukaan, emmekä voi vaikuttaa käsittelyaikoihin.
Varastomme on rajallinen. Jos haluat vaihtaa tuotteen tilauksestasi tai korvata viallisen tuotteen toisella, ota meihin yhteyttä info@flaneri.fi niin varaamme haluamasi tuotteet ja neuvomme palautuskäytännön.
Jos sinulla on kysyttävää palautuskäytäntömme yksityiskohdista, ole suoraan yhteydessä, niin kerromme mielellämme.